Gyakran feltett kérdések

Alább gyakran feltett kérdésekre talál válaszokat. Amennyiben nem találja meg kérdésére a választ, kérjük, keressen bizalommal!

A fiók aktiválásával kapcsolatos utasításokat a regisztrációs űrlap elküldése után elküldjük a megadott e-mailcímre. Ha nem kapta meg ezt az e-mailt, az e-mail szolgáltató levelezőprogramja blokkolja azt. Megpróbálhatja ellenőrizni a szemetet / spam mappát, vagy lépjen velünk kapcsolatba a office@kulonlegesborok.hu címen

Minden olyan személyes információt, amely azonosítja az egyéneket, például a nevét, az otthoni címét, e-mail címét vagy egyéb kapcsolattartási adatait titokban tartjuk, az adatokat biztonságos kiszolgálókban tároljuk.

Bankártyával történő fizetés esetén megadott hitelkártya adatokat nem tárolunk! 

(Lásd Adatvédelem & Fizetési módok)

Amikor böngészik weboldalunkon, automatikusan elhelyezünk bizonyos "cookie" nevű adatfájlokat a számítógépén. Az adatok segítenek azonosítani, ha ugyanazon a munkameneten több oldalt is meglátogatnak a webhelyen. Ezért nem kell minden oldalon jelszót kérnünk. Ha egyszer bezárja a böngészőt vagy a kijelentkezést, akkor ez a cookie már nem „érvényes”. A cookie-k letiltásával ezeket az előnyöket elveszíti.

Webhopunkban a kártyás fizetést a Barion Payment Zrt. mint e-pénz kibocsátó üzemelteti a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt. MNB engedélyszám: H-EN-I-1064/2013.

A fizetés biztonságos, 2048 bites titkosított csatornán folyik.

Kártyaadatai a kereskedőhöz (Különleges Borok) nem jutnak el.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az adatvédelmi eljárások változhatnak. Ha bármilyen változás történt ezen az oldalon, akkor értesítést fogunk küldeni minden regisztrált és hírlevélre feliratkozott felhasználónknak, ezért is fontos regisztrálni virtuális üzletünkben.

Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk!

Alapértelmezetten az utoljára használt szállítási címet tároljuk Különleges Borok fiókjában. Amikor megnézi megrendeléseit, megjelenik az alapértelmezett szállítási cím, itt van lehetősége a módosításra.

A regisztrációért vagy vásárlásért kapott pontok, vagy bármilyen ezzel kapcsolatos információ nem jelenik meg a kedvezményre jogosító számlán. A pontok beváltásakor szabadon módosíthatod a számlázási, vagy szállítási címet. A Jutalompontok a rendelés lezárása után 365 napig használhatók fel, ezután automatikusan törlődnek.


A JutalomPontok automatikusan generálódnak regisztrációval történő vásárlás esetén, rendelés lezárása után (kifizetés, átvétel) kerülnek automatikusan jóváírásra a regisztrációhoz tartozó fiókban. Minden 100 forint után, 1 jutalompontot írunk jová regisztrált ügyfeleink számláján. Vásárláskor 1 pont = 1 forint értékben lehet levásárolni.

Csak termékeink ára után írunk jóvá jutalompontokat!  Szállítás, gravírozás és más közvetített szolgáltatások uán NEM!

 

Automatikusan törlődnek a felírt pontok, ha a vásárló eláll a pontra jogosító rendeléstől. 

Az aktuális JutaloPontok egyenleg belépés után a profil menüpontban nyomon követhető. A JutalomPontok a számlákon nem kerülnek feltüntetésre. (a vásárlás alapján jóváírandó pontok értéke és semmilyen erre vonatkozó információ)

Automatikusan törlődnek a felírt pontok, ha a vásárló eláll a pontra jogosító rendeléstől, tehát a felhasznált pontok értékét levonjuk a visszautalandó összegből.

 

A pontjaidat a rendelésed lezárása után maximum 1 évig használhatod fel. Az egy éven belül fel nem használt pontokat elveszíted!