Gyakran ismételt kérdések

  • Tudok regisztráció nélkül vásárolni a webshopban?

    „Vendégként” - regisztráció nélkül is vásárolhat bármikor!

    Azonban, ha létrehoz egy fiókot nálunk, lehetővé teszi, hogy anélkül rendeljen, hogy minden alkalommal meg kellene adnia újra az adatait, amikor nálunk vásárol. Regisztrálhat most, vagy először megkezdheti a vásárlást, és létrehozhatja a fiókot, mielőtt kijelentkezik a „kosár” oldalon.

  • Hogyan hozhatok létre fiókot?

    Kérjük, kattintson a „Bejelentkezés/Regisztráció” menüre, majd a „Fiók létrehozása” gombra, és adja meg személyes adatait.

  • Hogyan rendelhetek?

    Vásárolja meg a kívánt termékeket, és tegye a kosárba. Ha végzett, továbbléphet a bevásárlókosárba, és ellenőrizheti. A vásárlás és a fizetés megerősítése előtt ellenőrizze és győződjön meg arról, hogy minden információ helyes.

  • Hogyan fizethetem ki a rendeléseimet?

    Fizetést elfogadunk utánvéttel, készpénzes fizetéssel, átutalással, valamint Online fizetéssel az összes főbb hitel- és betéti kártyával, mint például a Mastercard, a VISA és az American Express.

  • Módosíthatom és törölhetem a rendelésemet?

    Tévesen leadott rendelés esetén, írásban vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

    Egyedi (gravírozott, egyedi csomagolás, egyedi termék) esetén a rendelés NEM törölhető!!!

  • Van kedvezménykódom, hogyan tudom felhasználni?

    Írja be az utalvány kódját az "Utalvány kódja" mezőbe, majd kattintson a "Hozzáadás" gombra a Kosár oldalon, mielőtt továbblépne a fizetéshez. Felhívjuk figyelmét, hogy nem áll módunkban manuálisan alkalmazni az utalványkódot a rendelésére, ha fizetéskor nem adta meg.

    Kérjük, győződjön meg arról, hogy minden információ helyes, mielőtt megerősíti a vásárlást.!

  • Honnan tudhatom, hogy a rendelésemet visszaigazolták?

    A rendelés leadását követően visszaigazoló e-mailt küldünk tőlünk, amely megerősíti, hogy megrendelése megérkezett.

    Ne feledje azonban, hogy a megrendeléseket csak akkor szállítjuk ki, ha pl. hitelkártyás fizetését/átutalását jóváhagyták, és a számlázási és szállítási címet ellenőrizték.

    Alternatív megoldásként a „Fiókom” menüpontban ellenőrizheti megrendelésének állapotát, ha Ön regisztrált felhasználó.

  • Problémáim vannak a kosaramba helyezéssel...

    Addig tudja hozzáadni az elemeket, amíg elérhető.

    Előfordulhat olyan eset, amikor a tétel valaki más bevásárlókosarában van, ezért a tételek állapota „Átmenetileg nem elérhető”.